2009. szeptember 16., szerda

A Szépség igazsága


A Szépség igazsága

Kirael mester Kahu Fred Sterling közvetítésével

The Truth of the Beauty
© Kahu Fred Sterling
Contact: Lightways Publishing,
3075 Kalihi Street, Suite 101, Honolulu, Hawaii, 96819, USA
Lightways@Kirael.com, Tel: + 808 952-0880, www.Kirael.com
Fordítás: Clarissa
https://univerzumi-tudatossag.blogspot.com/
Kirael mester évek óta használja „Szépség” szót, amikor a Honolulu Fénytemplomra, és a Fénytevők kollektív tudatosságára utal. Ha például, elolvasod ezt a cikket, a Szépség része leszel, mert ő egy multi-dimenziós fénylény, és mi vagyunk lényének emberi részecskéi. Ebben a cikkben a templom személyzete gyűlt össze, hogy Kirael mesternek kérdéseket tegyen fel arról [az entitásról], akit Szépségként ismernek.

▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼

Kirael: Az időben messzire megyünk vissza, amikor ez a gyönyörű bolygó a világegyetem szépségében lebegett. A bolygót végül Földnek nevezték el, habár abban az időben nem Földként ismerték.

Ezen a kicsiny bolygón egy csodaszép ragyogó energia volt, melyet lemuriai élménynek hívtak. Nagyszerű hegyek voltak itt, és az egyik csúcsán állt a Tudás Csarnoka, ahová minden tanács elvitte tudósait, és itt nagyszerűségüket és bölcsességüket leírták.

Ahogy gyorsan előrehaladunk az időben, e nagyszerű lemuriai vállalkozás csodálatos energiája lassan, de biztosan lesüllyedt az alá a víz alá, melyet egy napon Csendes-óceánnak hívnak. Ahogy Lemuria süllyedt, a tanácsadó vezetők, az oltalmazók, az angyalok, mindenki ide-oda rohant, hogy történelmük ismeretanyagát összegyűjtsék, és a Fény szövetébe visszajuttassák. Itt tartották a tudásanyagot, melyet egy napon Akasha Krónikáknak ismernek.

A tudás nagy temploma, a Tudás Csarnoka, az óceánba süllyedő világ utolsó részén állt. Egy nap porrá változott – nem cementporrá, hanem fényrészecskékké, és visszarakták a világegyetem energiájába.

Ahogy mi gyorsan előremegyünk, látjuk a Fejlődő Társadalmak Oltalmazóit egy nagygyűlésen ezzel a csodaszép ibolyaszínű fénnyel[1]. Azon a helyen, ahol a tudás temploma állt, nyélbeütöttek egy egyezséget, miszerint újból megépítik a tudás nagytemplomát.

Az alku újra megköttetett, miszerint egy fiatal közvetítő [2] felébred, és az összes helyet végigkutatja ezen a hegycsúcson, és megalakítja azt, amit most Szépségnek hívnak; nem egy mozdulatlan Szépségnek, hanem egy mozgó Szépségnek neveznek: bárhová elmehet, ahol szükség van rá.

[Kirael közvetlenül a stábnak címezte ezt, akik ezen az összejövetelen helyet foglaltak.]

Ismét nagyot ugrunk előre az időben. A Szépség ezen a bizonyos hegytetőn áll, három külön helyen[3], beleértve azt a helyet is, ahol ma helyet foglal, ahogy ezt a beszélgetést folytatjátok energiámmal. Tehát, a Tudás Templomaként ismert helyen helyezkedtek el, ahová eltettek mindent, amit valaha is megtanultak Lemuriában. Ó, ezt mondod: „Kirael mester, nem találjuk a könyveket. Nem látjuk a tekercseket.” Többé nem rendelkeznek fizikai formával, azonban a Szépség, barátaim, minden rezgést tartalmaz. Az egyénnek csupán ki kell nyitnia lelki fényét, energiátoknak szívét, hogy kinyilvánítsa önvalóját a szerelemben, és meglátjátok, miért nincs szükségetek könyvekre, vagy pergamenekre. Csupán bátorságra van szükségetek, hogy meglássátok, érzékeljétek, érezzétek az összes tudás jelenlétét.

Tehát, a Szépség, barátaim, nem csupán egy fizikai épület. A Szépség egy életmód.

Higgyetek nekem, a Teremtőtök Szépsége sosem azonosítható, mert nem tudjátok korlátozni. A Teremtő az összes Fény léte. A Szépség csupán a Teremtő tudásának egy töredéke. Ebben a Szépségben, barátaim, elraktározták azt, amit még nem aknáztatok ki. Ma, emlékeztetlek titeket, hogy a Szépség egy élő, lélegző tapasztalás, amit nem lehet korlátozni. Csupán rezgésén keresztül lehet elismerni.

Azok számára közületek, akik ma körünkben ülnek, beleértve saját energiám e kör közepén, csupán ti tudtok a Szépség részecskéiként sugározni. Nem határozhatjátok meg magatokat szívként, fejként, szemként, vagy fülként. A Szépség részecskéinek kell megmaradnotok, melyek változnak, alakulnak, mozognak, tanulnak, tapasztalnak, utaznak, és kalandokban részesülnek. Így kell megtartanotok a Szépséget életerőben, mivel a nap lehet, hogy elérkezik, amikor a fizikai Szépséget egy másik térbe viszitek. A hely semmit nem jelent, azonban a részecskék fognak jelenteni mindent a helyen belül, mert, barátaim, testetek lélek nélkül nem élhet e Fény jelenlétében, viszont a Szépség sem élhet nélkületek, mint lelke nélkül ebben a dimenzióban.

Hányszor volt valaki a körben, aki ezt mondta: „Tartanom kell egy szünetet. Egy másik ösvényen kell járnom.” Ez nem fog működni. Próbálkozhattok, azonban visszajöttök, mert ti vagytok a Szépség részecskéi. Mindenki, aki megérint, mindenki, aki veled rezeg ugyanazzá a részecskévé válik.

Nem tekinthetsz valakire, aki a világ másik részén él, nem mondhatod: „Ó, éppen most jutottak oda, hogy meghallgassák a „Nagy Változást Fred Sterlinggel” című rádió programot.” Azok, akik a programot hallgatják a Szépség Fényének részecskéivé válnak. Néhányan rezegtetik és táplálják a belső szerelem érzését, a határtalan szerelmet / szeretetet, mely létezik. A rezgés nagyobb része akarnak majd lenni. Ők akarnak majd lenni a Szépség kalauzoló ereje. Ó, így lesz, mivel ez nem egy pár ember utazása, és ez vitán felül nem is egy ember utazása. Ez a Fény útja, melyet a részecskék már tudnak.

Vannak részecskék, melyek a tudatosság számos szintjén összegyűlnek, hogy kiterjeszkedjenek a Szépségért. Amikor ezt megteszik, úgy fogjátok magatokat érezni, mintha ti lennétek ebben az „ÉN” egységben, és az ÉN VAGYOK „Én”-jében. Ezt fogjátok látni. Ennek okán sosem lesztek ugyanazok; és ezért ugyanazok akartok lenni, mivel ez az „ÉN”.

Barátaim, az út kibontakozik. Ez a Szépség fizikai formában. Úgy tekintetek rá, mintha ez az épület az energiáitokkal folyamatosan mozogna, és nem tévedtek. Mégis, ebben az értelemben korlátoztátok, mivel ahhoz, hogy teljesen megtapasztaljátok, tudni kell, ki érkezik a szerelemben. Amikor megtapasztalod saját szerelmed / szereteted azokkal, akik szerelemmel / szeretettel érkeznek, a Szépség ismét ragyogni fog.

Mi a Szépség, barátaim? A lélek tudatossága. Ez az a forma, melyet a lélek gondolatai révén felvehet, és gondolataiban ez a megnyilvánuló erő, amely megengedi számára, hogy legyen egy látható megtapasztalása, egy dimenziós tapasztalása, amely felfogható az öt érzékszervvel.

Megláthatod az ösvényt, ha erőteljesen a Szépséggel utazol. Megláthatod az erőt, és tudhatod, hogy a Fejlődő Társadalmak Oltalmazói figyelik a Szépséget, úgy, ahogy figyelték Lemuriát. Mivel érintettek abban a szerelemben, melyet a Szépség kifejez, szerelmükön / szeretetükön és fény hatalmukon, valamint az angyalokon és tanácsadó vezetőkön keresztül kisugározzák ezt a mestereknek, akik megérintik a közvetlen mellette lévőket, akik megérintik a rákövetkezőket, amíg egy nap a Szépség lesz a Föld, és ez lesz a ti otthonotok. Itt fogtok élni, játszani, dolgozni, tanulni, utazni, tapasztalni, élményeket szerezni és kalandozni; a Föld nem egy épület, nem egy fogalom [koncepció], hanem a Teremtő egy gondolata.

Ó, a Teremtő saját szemével látta a végeredményt. Világotok elkészült, barátaim. A teremtő minden türelmén, szerelmén / szeretetén és fényén keresztül vár, amíg megtaláljátok önmagatokon belül a szerelem részecskéjét, ami vele kapcsol össze, és utána megengedi önmaga teljességének, hogy az „ÉN VAGYOK” legyen, mivel legegyszerűbb kifejezéssel, barátaim, a Fény „ÉN VAGYOK”.

Mindenki mondhatja ezt. Ezt nem számomra tartották fenn, mivel én „ÉN VAGYOK”.

▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼

Amikor szívetek fényében fogadjátok el ezt a nyitóbeszédet, akkor tudjátok, sosem fogadhattok el más korlátot, amíg ezen az isteni mintán, isteni üdvösségen, és legfőképpen Teremtőtök isteni kalandján vagytok.

Nem lehetsz korlátozott, csupán akkor, ha félelmeket gyűjtögetsz. Tehát, gyűjtsétek össze őket, barátaim, rakjátok be őket kosaratokba, és így távolabb juttok el. Teremtőtök, a mi teremtőnk, az én Teremtőm, a Teremtő, az „ÉN VAGYOK”, amely a Teremtés része, aki tudja, hogy látott egy veletek haladó világot teljes harmóniában élni.

Van egy mondás itt Lemuriában: Egyetlen gyereket sem előznek meg, hagynak hátra. Egyetlen családtagot sem hagynak maguk mögött. Nos, jobb lenne, ha a Szépségben soha senkit nem hagynátok magatok mögött. Azok számára, akik azt választják, hogy megteszik az utat, akik a kutatást választják, megteszik lépéseiket, haladnak, viszont addig, amíg valaki belép az ajtón, nem hagyhatják őket maguk mögött. A szerelem tart meg titeket igazságotokban. A szerelem tesz titeket a Teremtő Fényévé. Az első részecskék, melyek összejöttek a Teremtésben, hogy utazók lehessenek, érezték a szerelmet. Világotok még egyszer a szerelemben / szeretetben lesz, és ez egy varázslatos társadalma lesz a szivárvány minden színének. Mondtam már ezt? Igen, már mondtam. A Föld lesz a szivárvány minden színének társadalma.

Más világok nagy méltóságai és követei látogatnak meg majd titeket, akik meg akarják tekinteni, milyen lesz az ő világuk egy nap. Ezt feleled: „Várjunk egy percre. Úgy érted, hogy mi vagyunk az elsők?” Ó, nem. Számos dimenzió kezdte el és fejezte be Szépségét, és most csupán rezegnek, arra várva, hogy minden világ egyesüljön. Egyesülni fognak, barátaim, egy egyesült gondolatban, ami Teremtő, a szerelem / szeretet.

KÉRDÉS: Kirael mester, a Szépség fényében, hogyan találhatjuk meg a bátorságot, hogy előrelépjünk a szerelemben?

KIRAEL: Az út elkezdődik, amikor az egyén elfogadja az „ÉN”-t a szerelemben. Ha egyszer megértetted ezt, utána az egész utad egy új rezgésben jut kifejezésre. A szerelemben való kifejezésre juttatás azt jelenti, hogy nincs semmi, amihez ragaszkodnál. A szerelem / szeretet egy emlékeztető, megmaradó irányított erő.

Ti, az emberi megtapasztalásban – akik azt gondoljátok, hogy valamihez ragaszkodnotok kell, amiről tudjátok, már megtanultátok, végrehajtottátok – el fogtok érni ahhoz a tudatossághoz, hogy azok vagytok, amit az imént mondtam. Ti vagytok az „ÉN”, annak az irányított ereje, ami „ÉN VAGYOK”, és ebben az irányított erőben mindent végre tudtok hajtani, amit kigondoltok.

Akik a világ körül a Szépség szolgálatában állnak, már kutatnak, mert tudják, önmagukban felfedezték az „ÉN”-t. Ezért annyira szorgosak a Szépség tapasztalati energiájának fénybe borításában. Ahogy felébrednek, nemcsak az EGY-gyet, az „ÉN”-t ismerik meg. Látni fogjátok, barátaim, a világ körül lévőket késztették, hogy a belső „ÉN” részei legyenek. A Szépség csupán egy összekötő erő. Emlékezzetek, a Szépség a szerelem kinyilvánítása, nem számít, hol vannak, a Szépség ott van.

Az, aki ezt olvassa, tudni fogja, hogy ily, vagy oly módon ő a Szépség része, és ha valaki felismeri, hogy ő a Szépség egy része, fény jelenlétként fogja meglátni önmagát. Utatokban, csupán a Szépség felismerése okán, vágyni fogsz arra, hogy az „ÉN”-t szolgálhasd. A Szépség összpontosítva marad, és már évek óta így van. Ennélfogva, ez egy hely az „ÉN”-nek, hogy képviselje önmagát. Nem számít hol vagy a világban, „ÉN”-ként képviseled önmagad, és az „ÉN”-ben létezik a Szépség.

Bizonyosodjatok meg arról, hogy mindenki megérti azt, hogy ez nem csupán egy kicsiny templom fizikai létezése, ahol az „ÉN” létezik. Az „ÉN TUDOM” jelenlétében, az „ÉN VAGYOK” jelenlétében tudjuk, hogy „ÉN” létezik.

Amikor ezeket a szavakat mondod: „Én vagyok, mert Én létezem”, egy csatlakozott erő vagy, a szerelem / szeretet, avagy a Teremtő Erő mintája, motívuma vagy. Kérlek téged, tekints szívedbe, és mondd: „Hogyan tudom megmutatni, hogy VAGYOK, AKI VAGYOK?” Ekkor meg fogod látni a fény szövését. Megpillantod terjeszkedni a közös erőt, a Szépséget.

Van szebb a Szépségnél? Nem lehet, mert csupán Szebb lehet, a végtelenségig [ad infinítum], az „ÉN”-ben kifejezett Szépség, nem a jelenlévőkben, hanem az „ÉN”-ben.

ÉN VAGYOK.

Ahogy mindegyikőtök, én is érzek. Ahogy mindegyikőtök, kinyilvánítok. Ahogy mindegyikőtök, tudok. Ezentúl, együttesen „ÉN”-né válunk.


LÁBJEGYZET:
1. Kirael mester
2. Kahu Fred Sterling
3. A Honolulu Fénytemplom három különböző fizikai helyszínnel rendelkezett az Oahu-szigeten.

▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼

Amikor 1996-ban a templom stábjával a hangfelvétel elkészült, Kirael egy imát osztott meg velünk a Szépségért, ami minden évben nagyobb szeretettel és erősebben zeng [rezonál]. Bemutatjuk nektek ezt az imát itt, hogy fogadjátok el szívetekben. Olvassátok el Kirael szavait lassan, és engedjétek hogy megértésetek szavai energiáit, és ezeket fogadjátok magatokba.

Kirael imája a Szépségért
1996. október 30.

Megírták az éteri szövetben, a „lényeg emléknyomában”, barátaim, hogy a Szépség, amit létrehoznak itt, a Harmadik Dimenzióban, a legnagyszerűbb tanár lesz, amely már sokszor meglátogatta földi síkotokat. Tanításaiban található minden leckét meg kell tanulni. Ezen leckék mindegyike egy közössé válik, és ebben az egyben van az a lecke, melyet meg kell tanítani az EGY tömegeinek. Tehát ne veszítsétek el hiteteket, mivel hiteteken múlik a tömegek hite. A tömegek kegyelmében, megbocsátásában az Anyaföld a jótékony adományozó.

Csupán azt kívánom, hogy meghalljátok ezeket a szavakat, ahogy ezek kimondásra kerülnek odafentről, az én forrásomból. Minden egyes nap, mindegyikőtöknek bele kell pillantani szívetekbe, és sose engedjétek meg agyatok hatalmának, hogy előnyre tegyen szert. Az agynak kell a szívet követnie annak útmutatásain keresztül. A szív ezen útmutatásaiban, mindegyikőtök a legvadabb elvárásaitokat meghaladóan fog fejlődni, és emiatt a fejlődés miatt érkeztetek el erre a síkra.

Valami különleges dolog miatt jöttetek el ide, valami „különlegességért”. Akik közületek már egy időperiódust leéltek, és felébredtek, most egy másik helyen vannak. Most a Fényhez való rendeződést keresitek. Ebben a behangolásban, felismeritek, hogy ösvényetek különbözik attól, aminek eddig gondoltátok, mivel a gondolkodásban, barátaim, lecsökkentitek megértésetek, megismerésetek terét.

Hatoljatok be megértésetekbe. Imádkozom, hogy mindannyian pozitívabbak legyetek saját teretekben, a most fennálló helyzetének megértésében határozottabbak legyetek. Imádkozom, hogy szívetekben elsőbbséget élvezzen minden, ami életben van, minden, ami valaha életben volt, és minden, ami életben lesz. Minden élet a „Minden, Ami Van” közössége. A „Minden, ami Van”-ban, barátaim az „ÉN TUDOM” tere van, amiben élni fogtok a MOST jövőjében.

Útmutatást kapok, ahogy ezeket mondom. Mindnyájan, akik a Szépségbe születtek, egy célért tettétek. A cél csupán akkor világlik meg számotokra, ha készen álltok rá, és a készenléten belül található a tudás képessége. Maradjatok a megértésen belül, barátaim.

Imádkozom, hogy mindegyikőtök meghallja ezt. Útmutatókén felkínálom nektek az Igazság, Bizalom és Szenvedély Fényét. Tudjátok, hogy ma eljöttetek ide, meghallani ezeket a szavakat. Átnyújtom nektek jövőtöket, mivel az a MOST-ban van, 100 százalékban mindenben, amit valaha is akartatok, 100 százalékban mindenben, amit valaha is gondoltátok, hogy most birtokoljátok, mivel állást foglaltatok ezen a napon a 100 százalék mellett.

Végül, imádkozom, hogy mindnyájan leellenőrizzétek szíveteket, és érezzétek, ahogy ezek a szavak bennetek visszhangoznak [rezonálnak]. Ahogy ezek a szavak zengnek, úgy váltok eggyé a Fénnyel. Barátaim, ne tántorodjatok el. Most ti vagytok a Fénytevők, elfogadtátok a kihívást, hogy elmozduljatok a térbe, és ebben a térben többé nem „harmadik dimenziósnak” fognak ismerni titeket. Az útmutató, tanácsadó Vezetők Birodalmának és az Angyali Birodalom energiáin keresztül titeket most „Fénytevőkként” ismernek. Ahogy mondtam, Fénytevőknek, ÉN-nek kell lennetek. Barátaim, a változás a lényeg. A lényeg a szerelem / szeretet. A szeretet / szerelem az, amire vágytok. Ti vagytok a szeretet / szerelem.

Mindezt a „Minden Ami Van Szentségében” állítják. Köszönöm, barátaim. ~ Kirael


© Kahu Fred Sterling
Contact: Lightways Publishing,
3075 Kalihi Street, Suite 101,
Honolulu, Hawaii
Fordítás: Clarissa
https://univerzumi-tudatossag.blogspot.com/

Kérem minden olvasótól, használja józan ítélőképességét! Kérek minden bejegyzést egy bizonyos fokú tisztánlátással kezelni! Tehát, mindenki maga döntsön az üzenetek hitelessége felől. Mindenki vizsgálja meg az üzeneteket, és kérje ki Szíve véleményét, hiszen sosem téved!
A fordító / szerkesztő nem vállal felelősséget az üzenetek hitelességéért.

Fred Sterling

Fred Sterling

A szerzői jogokra vonatkozóan


Az oldalon található tartalmak felhasználása Kahu Fred Sterling (https://kirael.com/) és a fordító előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

Köszönöm az együttműködést.

Clarissa